Филтриране
Антифриз
Има 28 продукта.
-
- Изгодно!
-
- Изгодно!
-
- Изгодно!
-
-
-
-
-
-
-
- Изгодно!
-
-
-
-
- Изгодно!
-
-
-
-
-
Често вида на антифриза се определя по оцветяването му и се смята например, че G11 е зелен, а G12 червен. На пазара обаче се срещат и модели, като G12+ или G12++, които са в лилаво. В тази връзка понякога чуваме въпроси от сорта на: може ли да се смесва един цвят с друг и въобще какво означават въпросните обозначения, кога трябва да се сменя и т.н. По-долу ще се опитаме да отговорим накратко на тези въпроси.
Видове антифриз
Обозначението G е въведено преди време от концерна VW и незнайно как се е превърнало в стандарт за означаване на тези течности, като след буквата има поредна номерация.
-
G11 е зелен. Той е базиран на неорганични вещества - силикати, фосфати, борат, натрий и нитрати. Този тип препарати обаче вече се считат за морално остарели и несъответстващи на изискванията на съвременните двигатели;
-
G12 е червен със съдържание на специални органични карбоксилни киселини или карбоксилатен пакет от добавки. Дълготрайността му е до 5 години;
-
G12+ е с виолетов отенък и ако G11 и G12 не е препоръчително да се смесват един с друг, то G12+ може да се меша и с едните и с другите. Възможна е обаче известна загуба на антикорозионни свойства, така че е добре да се подмени по-рано;
-
G12++ е виолетов и е изготвен на базата на лобридни и биполярни технологии, чийто пакет от добавки съдържа органични инхибитори в комбинация със силициеви съединения. Температурата му на кипене е до 135°C и е позволено да се смесва с G11, G12 и G12+;
-
G13 е възможно също да е във виолетов цвят и е базиран на глицеринова основа с пакет от органични добавки. Препоръчва се подмяна поне на всеки 5 години.
Смяна на антифриз
Процедурата по подмяната е изключително проста и не изисква специфични познания. За начало е необходимо да споменем, че смяната е нужно да се извършва на студен двигател, тъй като обикновено препарата е нагорещен до около 100 градуса.
Потърсете капачката на радиатора и я свалете. После потърсете пробката за източване и я махнете, добавяйки предварително под нея съд, в който да изтече старата течност. Хубаво е докато чакате източването да проверите и здравината на маркучите в системата за напуквания и при необходимост да подмените дефектиралите.
Преди наливането на новата течност е добре системата да се промие от различните отлагания, напълвайки я с дестилирана или филтрирана вода. Двигателя се запалва и се изчаква да загрее до работна температура. После се изключва и оставя да изстине. Водата се източва и вече може да се налее новият охлаждащ препарат.
Защо да изберете нас
Защото ние гарантираме професионално обслужване, висококвалифицирани консултанти, които са на ваше разположение в работни дни и гарантиран произход на стоките. Всичко това, съчетано с изключително конкурентните цени и лесната за работа платформа, прави пазаруването приятно и изгодно, така че свържете се с нас и не ни жалете! Очакваме Ви!
Предлагаме експресна и сигурна доставка до: София, Пловдив, Варна, Ловеч, Бургас, Добрич, Стара Загора, Хасково, Смолян, Шумен, Сливен, Разград, Плевен, Монтана, Видин, Силистра, Търговище, Кърджали, Кюстендил, Габрово, Враца, Велико Търново, Пловдив, Русе, Благоевград, Пазарджик, Ямбол, Перник и други. Ние доставяме дори до най-малките села.
София, ул. Пирин 58
София, бул. Сливница 259
София, Младост 1, бл. 141
Пловдив, Тракия, бл.169
Бургас, ул. Я. Комитов 16
Варна, ул. Подп. Калитин 2