Аксиален лагер/лагер-помпа

ТЪРСЕНЕ ПО АВТОМОБИЛ
ТЪРСЕНЕ ПО ШАСИ / VIN
НОМЕР НА АВТОЧАСТ
МОЯТ ГАРАЖ Предварително запазени автомобили за по-лесен и бърз достъп.


Колите се нуждаят от аксиални лагери помпи, за да може да се движат по-спокойно и безопасно. Те поддържат и разпределят тежестта на различните авточасти и са на евтини цени. В онлайн магазина ни Maxcar ще намерите модели, които са изработени от качествени материали и се предлагат във всякакви размери.

Характеристика и начин на функциониране

Често срещан въпрос е “Какво е аксиална лагер помпа?”. Този компонент е неразделна част от много машини. Те са проектирани да ограничават движението на всички части на автомобила и да намаляват триенето между тях. Най-известните типов, които поддържат превозните средства са аксиалните такива.

Друго питане, свързано с този продукт, е “Как работи лагер помпа на съединител?”, а отговорът не е сложен. Повечето използват метални топчета за поддържане на машините. Такива топки се използват когато движещите се части извършват натоварване. В този случай те помагат за въртенето на авточастите.

Освен аксиалните лагери помпи, съществуват още и цилиндрични такива. Те имат ролки във формата на цилиндър и сочат към оста. Има и магнитни, които образуват магнитно поле, тъй като са изработени от феромагнитни материали. Това спомага поддържането на аксиална тяга.

Какви аксиални помпи предлагаме

След определянето на конкретната марка, модел и тип на двигателя, следва избора на компонент. Вариантите варират в зависимост от годината на производство, мощността на автомобила, двигателя, кубатура, цилиндрите и типа на горивото.

Важно е информацията, която се въвежда, да касае конкретната кола, за да съвпадне.

Симптоми, предвещаващи проблем

Има случаи, в които разбираме, че има проблем в нашия автомобил чрез серия от съмнителни случки. Като такива отбелязваме:

  • Странни звуци – те се забелязват при натискане на съединителя. Това е поради прекалената близост или отдалеченост на ролките в лагер помпата. Можем да започнем да чуваме тракане, пукане, ръмжене или въртене. Те се дължат на износените ролки, защото са загубили от своя материал. Тези шумове започват при натискане на педала на съединителя до максимален предел и ще спират при отпускането му;

  • Вибрации – получават се в зоната на зъбеца при неговия натиск. Това вибриране се получава от невъзможността на изхвърлящия лагер помпа да се изравни с притискащата плоча;

  • Проблеми при превключване на предавките – ако то не става плавно, значи съединителят не работи правилно, което е индикация за повреда;

  • Твърд зъбец – той принципно е изработен от смазочни средства, за да издържа дълго време. При износване, започваме да усещаме колко по-трудна става работата със съответния педал.

Тези аксиални лагери са чувствителни на износване и разваляне. В случаите, когато имаме съмнения за повреда, е по-добре да се консултираме със специалист, тъй като той ще ни помогне за смяната и обезвъздушаването на превозното средство.

 
Оригинални авточасти за други автомобили

Оценки и Отзиви