Лагер главина

ТЪРСЕНЕ ПО АВТОМОБИЛ
ТЪРСЕНЕ ПО ШАСИ / VIN
НОМЕР НА АВТОЧАСТ
МОЯТ ГАРАЖ Предварително запазени автомобили за по-лесен и бърз достъп.


Лагерите на главината са гръбнакът на превозното средство, който работи в тежки условия и поема динамични натоварвания. Ето защо техническото състояние на този компонент е от изключителна важност за безопасността на пътя. Нека видим неговото предназначение и симптоми за повреда, как се сменя и защо онлайн магазин Макскар е предпочитан за пазаруване?

Какво е предназначението на лагер главината

Това е елемент от окачването на автомобила и неговото предназначение е позиционирането и възможността за въртене на колелата. Чрез автомобилните лагер главини става и равномерното разпределение на тежестта на превозното средство между отделните му колела. В основата стоят два метални (по-малък и по-голям) ринга с плътни метални топки между тях, които лагеруват при движение.

Както всички авточасти, така и тези са с определен експлоатационен период, който предимно зависи от състоянието на пътищата, начина на шофиране и дали често се претоварва колата.

Какви са симптомите за повреда

При възникване на неизправности в лагера на главината, това обикновено е съпътствано с генерирането на неприятни шумове, които с повишаване на скоростта се увеличават. Такива шумове могат да се чуват както от предните колела, така и от задните.

При правилен монтаж и умерена експлоатация (липса на агресивно шофиране и добро състояние на пътищата), лагерът на главината може да се сменя на всеки 200 000 км. пробег. Обикновено предните компоненти са с по-голямо натоварване от задните, поради което те по-често се сменят. Експертите са с единодушно мнение, че ако се е повредил компонентът на едната предна гума, то смяната трябва да стане и на двете. Така се елиминират несъответствията в работата.

Как се избива

Смяната изисква специализирани умения и демонтиране на гумата, гайката на полуоската, спирачната система, както и избиване на стария лагер от главината. За последния случай е необходима специална хидравлична преса, а избиването протича в следните стъпки:

  1. Повдигане на колата с крик и нейното застопоряване с подпори.

  2. Отстраняване на гумата, където е повредената част и развиване на централната гайка на полуоската.

  3. Сваля се колелото с повредения компонент и частите на спирачната система.

  4. Отстраняват се и останалите допълнения и с пресата се избива повредената авточаст.

Защо хората се доверяват на Макскар

Ние поддържаме голям и разнообразен каталог от авточасти за различните марки и модели коли на отлични цени. Предлагаме бързо и адекватно обслужване, правим регулярни изгодни промоции и имаме лесна платформа за навигация, избор и пазаруване.

 
Оригинални авточасти за други автомобили

Оценки и Отзиви