

Топ оферта
#102233
Ново
Motul
Лесна поръчка с един клик
Висококачественото 100% синтетично моторно масло Motul 8100 X-clean 5W-40 е одобрено от производителите на голяма част от водещите производители на автомобилите в света. Лубрикантът е разработен за колите последна генерация, които имат турбо дизелов двигател с директно впръскване или за тези с бензинов двигател. Освен това те са съвместими с Euro IV и V, отговаряйки на базовите изисквания на спецификацията ACEA C3. Лубриканът е съвместим с каталитичните конвертори и филтрите за твърди частици. Преди да използвате смазката, ви съветваме да се запознаете с ръководството. Разработено е специално за двигатели, изискващи средно ниво на SAP: ниско съдържание на сяра (< 0.2%), на фосфор (< 0.08%) и ниско ниво на сулфатна пепел (<0.8%).
Туба от 5 литра.
ACEA C3;
API SN/CF.
BMW Longlife-04;
MB-APPROVAL 229.51;
VW 502.00/505.01;
RENAULT RN0710/0700;
GM-OPEL DEXOS2;
FORD WSS M2C 917A;
PORSCHE A40;
Препоръки за KIA, HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG.
ACEA C3 – смазки специално разработени за двигатели на бензин и дизел. Гарантират удължен живот на филтъра на твърди частици и на катализатора. Със смазките от този клас се спомага да намалите разхода на горивото. Лубрикантите са "low SAPS", а именно съдържанието на сяра, сулфатна пепел и фосфор е намалено. Най-често се съчетава с одобренията MB 229.31/229.51. VW50200/VW50500/VW50501, BMW Longlife 04. Изискват ниско триене и вискозитет HTHS>3,5mPas.
API SN – използва се при автомобилите с двигатели, работещи с биогориво. Одобрението задължава моторните масла да бъдат енергоспестяващи. Едновременно с това то грижи за допълнителната устойчивост на агрегата. Маслата от този клас се отличават с наличието на по-малко съдържание на фосфор.
API CF – за дизелови коли от 1990 година насам, с турбини.
BMW Longlife-04 – одобрението влиза в сила от 2004 година, като то се използва за съвременните бензиновите или дизелови автомобили на BMW с интегриран филтър за твърди частици и турбокомпресор. Двигателните масла могат да се употребяват и при колите, които са разработени за предишните спецификации: Longlife-01 или Longlife-98. Не се препоръчва използването им, ако автомобила е бил произведен преди тази година. Има удължен интервал на сервизиране и подмяна.
MB-APPROVAL 229.51 – въведено е през 2005 година. Смазката е разработена за дизелови агрегати, които имат филтър за твърди частици, а също така може да бъде използвана при бензиновите агрегати. При тях е увеличен интервала на смяната на лубриканта до 20 хиляди километра, а базовите изисквания съответстват на спецификациите ACEA A3/B4 и C3.
VW 502.00 – предназначено е за автомобилите, които са с година на производството след август 1999. Те са преки наследници на спецификациите VW 502.01 и VW 500.00. Професионалистите препоръчват да се използват при бензинови двигатели, работещи в по-тежки условия. Не ги използвайте при агрегати, които имат увеличен интервал на обслужването!
VW 505.01 – използва се при автомобили с дизелов агрегат "Помпа-дюза" и V8 "Комън Рейл" и вискозитет SAE 5W-40. Отговаря на ACEA B4 плюс допълнителни изисквания.
RENAULT RN0700, RENAULT RN0710 – въвеждат се през 2007 година във връзка с автомобилите Renault Laguna III и отговарят на базовите изисквания по ACEA A3/B4 + допълнителните на компанията.
GM-OPEL DEXOS2 – одобрението идва на смяна на двете предходни, а именно GM-LL-A-025 за бензиновите агрегати и GM-LL-B-025 за дизеловите. Смазката е предназначена за автомобилите, които са произведени след 2011 година, но могат да се използва и при по-старите коли. Базовите изисквания към спецификациите, ако ползвате лубрикантите с това одобрение, са ACEA C3. При използването им се осигурява по-ниска температура, а също така намаляват отлагането на сажди.
FORD WSS M2C 917A – лубриканти с вискозитет 5W-40 разработени за двигатели на дизел с инжекцион.
Потребители, които купиха този продукт, купиха също:
В следната категория има още 16 продукта:
София, Младост 1, бл. 141
Бургас, ул. Я. Комитов 16
Варна, ул. Подп. Калитин 2
(5)
Добро масло не мога да кажа, че съм имал проблеми с него, но зависи и от автомобила аз го карам на пежо 306