Новини

Контакти и магазини

MAXCAR.BG - Манастирски Ливади

Магазин и административен офис
София, България 1680, ул. Пирин 58

тел: 02 443 40 60884 22 40 600885 84 34 46

Работно време:
Понеделник-Петък: 09:00-20:00 часа
Събота: 10:00-15:00 часа
е-майл: sales@maxcar.bg
Skype: maxcarbg 

Виж Картата

MAXCAR.BG - Център

Магазин и Сервизна база
София, България 1202, бул. Сливница 259

тел: 02 444 60 400882 02 57 75

Работно време:
Понеделник-Петък: 09:00-20:00 часа
Събота: 10:00-15:00 часа
е-майл: sales@maxcar.bg
Skype: maxcarbg 

Виж Картата

MAXCAR.BG - Пловдив

Магазин
Пловдив, България 4000, ул. Найчо Цанов 3

тел: 089 553 9252

Работно време:
Понеделник-Петък: 09:00-19:00 часа
Събота: 10:00-15:00 часа
е-майл: sales@maxcar.bg
Skype: maxcarbg 

Виж Картата

"МАКСКАР-БГ" ООД, ЕИК: 202883921
Административен адрес за кореспонденция:
София 1233, ул. Пражка Пролет, бл.213, вх.Б, ап. 42

Не се колебайте да ни попитате за наличност на стока или цена. Можете лесно и бързо да се свържете с нас чрез онлайн чата, който се намира в долния десен  ъгъл на страницата.

МАКСКАР-БГ ЕООД е регистриран администратор на лични данни в Комисията за Защита на Личните Данни под № 398538 от 26.02.2014 г.

Често задавани въпроси: 

Цените с ДДС ли са?
Да, абсолютно всички цени са с включен Данък Добавена Стойност! Това е изискване на закона в България.

Защо има такава голяма разлика в цените между вас и повечето търговци? Стоката качествена ли е?
В началната страница е поместен отговора на тези въпроси, като селектирате ЗАЩО?  с червени букви, точно до ДОСТАВКА. Нашата фирмена политика е да предлагаме всички продукти с по-малка надценка, с цел да минават по-големи обеми. Абсолютно всички стоки са или внесени от страни членки на ЕС или закупени от официалните дилъри за съответния продукт в България.

Какво точно имате в предвид, че при поръчка на стоки от различни групи за над 80 лева доставката е безплатна, а за гуми и акумулатори е такава дори и за по-малка поръчка?
Примерно ако поръчате само масло за 79.90, ще трябва да заплатите доставка от 4.90 и общата сметка ще стане 84.80. Ако поръчате същото масло за 79.90, но добавите и една крушка от 2 лева, то тогава вашата кошница ще стане 81.90 и ще имате право на безплатна доставка.
Гумите и акумулаторите имат безплатна доставка до адрес в цялата страна независимо от стойността, количеството или на поръчката!

До какъв срок доставяте артикулите поръчани от по-малките населени места?
Според графика на куриерската фирма, но като цяло не би трябвало да отнеме повече от 3 дни след потвърждаване на поръчката. За всички областни градове доставката е на следващия ден, в случай че имате потвърдена поръчка до 14 часа в деня на поръчката.

Мога ли да ползвам за промоционални артикули, допълнителен код за отстъпка, който съм спечелил през Facebook игра или по някакъв друг начин през вашия сайт?
За съжаление не можем да си позволим да Ви дадем две намаления за една стока. Това, което трябва да направите е да прецените коя от двете отстъпки ще е по-изгодна за Вас и да изберете нея.

Мога ли да купя от вас резервни и едрогабаритни части, тъй като не ги намирам никъде в сайта?
Макскар предлага десетки хиляди артикули, които е много трудно да бъдат поместени в страницата на магазина. В момента работим по задачата да ги добавим в сайта и да създадем лесна система за откриването им . 
В момента можете да направите запитване за резервни и едрогабаритни части  по телефон, нашия онлайн чат, по Skype или да ни пишете мейл. На вашето запитване ще отговори специалист, който ще Ви направи оферта с цени и наличности.

Има ли отстъпки за по-големи количества?
В случай, че сте корпоративен клиент (фирма,сервиз, или друг вид организация която има коли), може да се обадите на посочените в сайта телефони и със сигурност ще направим всичко възможно, за да удовлетворим желанията ви и да работим заедно.

Ще получа ли документ за стоката, която съм закупил от вас?
Да, всяка продажба е съпроводена с данъчна фактура и фискален касов бон (освен в случите, когато плащането е направено по банков път). Можете да ни изпратите съответните данни по фактурата като коментар към всяка поръчка и/или да се свържете с Нас за допълнителни разяснения.

Как точно стои въпроса с гаранцията за акумулаторите?
На всеки един продукт в характеристиките му е описано какъв е срока на гаранцията. Реално с всяка поръчка на акумулатор получавате гаранционна карта, в която много детайлно са описани всички условия. Моля, прочетете ги много внимателно, тъй като има точки, които ако не се спазват гаранцията отпада. За съжаление повечето хора мислят, че акумулатора се слага, колата се кара и ако има проблем акумулатора се връща. Не е толкова просто. В срок от седем работни дни след закупуването на акумулатора, той трябва да се замери и сервиз да удостовери, че дадения акумулатор работи добре на дадената кола и тя го зарежда според изискванията на производителя. 
В повече от половината случаи, когато хората мислят, че акумулатора не работи, но реално проблема е в колата. Трябва да вземете документ от сервиза, който ви е направил заверката. В противен случай, гаранцията не важи! Всички документи трябва да се пазят и при проблем с акумулатора да се предоставят на Макскар.
Хубаво е да се знае, че тези условия са измислени и наложени от производителите и вносителите на акумулатори и Макскар е длъжен да се съобрази с тях. Само спазвайки ги можем да Ви дадем истинска, реална гаранция! Ако някой друг търговец Ви каже, че нямате нужда от тези заверки, вероятността да Ви заблуждава е 99%!

Гумите само от тази година ли са производство?
Макскар продава само и единствено фабрично нови гуми, които са произведени възможно най-скоро. Искрено се съмняваме, че ще можете да намерите по-пресни гуми от друг търговец, защото пазара в България е изключително централизиран и всички търговци използват едни и същи доставчици. 
Разбира се, че колкото по-нови са гумите толкова по-добре, но разликата не е толкова голяма колкото е общо приетото мнение. Това разбиране е останало от минали времена, когато гумите се складираха навън и ги валеше дъжд или ги грееше слънце. В момента всички вносители на гуми имат големи складови бази и гумите се съхраняват на необходимия температурен режим. Така, че ако гумата е произведена 12 седмица на 2014 година (което е описано на самата гума като 12/14) или 49 седмица на 2013 година (49/13) няма съществена разлика.

Как дефинирате гаранцията за гумите?
Всички продукти, продавани чрез онлайн магазина ни са с 2-годишна гаранция, предоставена от производителя. Гаранцията покрива единствено фабрични дефекти (дефекти на суровините, материалите и цялостната конструкция на гумата, изкривяване, нарушаване на баланса и др.) и не може да бъде ползвана след прекомерно износване на гумата, пробив или появяване на балон.

Можете ли да направите нещо ако намеря стока предлагана от вас на друго място на реална по-ниска цена от вашата?
Това, което гарантираме е че ще се постараем да ви дадем същата цена, но не обещаваме нищо. За съжаление има доста нелоялни търговци срещу които не можем и не искаме да се борим. Това, че някой е сложил някакви цени примерно на акумулатори в сайт в който се продава всичко, не означава нищо. Проверете колко ще ви вземе за доставка, проверете дали тази цена не важи само ако си върнете старият акумулатор (за което на места дават около 10-15 лева в зависимост от размера и теглото), проверете дали ще ви дадат документ за тази стока. Ако всички тези изисквания са спазени, то ние със сигурност ще направим всичко възможно да дадем същата или по-добра цена. За да поясним още повече бихме искали да дадем следния пример. Знаете как в някои магазини пише до 50% намаление, но реално вътре има само една стока която е намалена с този процент. Ние сме от типа търговци, които биха използвали вместо до 50%, на 50%. По този начин не е нужно да смятате колко получавате като отстъпка. Може да не го правим толкова често колкото другите, но като го правим няма да има никакви скрити тълкувания на текста и т.н.

Давайки ни обратна връзка, вие ни помагате да подобрим не само цените и услугите си, но по този начин помагате и на всички хора които ползват нашия магазин!